ملف enssa

ولدينا دائما المزيد
سيتم نشر محتوي enssa علي الصفحة الرئيسية وسيتم وضع الروابط الخاص بها علي الصفحة هنا
يا تري اية اللي شاغلك يا جمال؟!
اعمل اية بس ما انت شايف اهو يا ابوحميد
بيمضوني علي عقد احتكار لاملاكي
لأ وفرحنين تقولش انا بن علي ولا مبارك ..!!
ولا يمكن القذافي..!!
وكل يومين مباحثات واعمال جانبية
وسابوني وحيد
ويوم ما حبيت اخلع..قصدي اتكلم
جابولي الامن
الوداع ..هئ هئ

هناك 7 تعليقات:

ميدو يقول...

شكرا على مجهودكالرائع دا

غير معرف يقول...

متشكر يا ميدو جدا
وع فكرة في صور كتيرة جدا لم تعرض
بس قريب انشاء الله

غير معرف يقول...

هههههههه شكرا يا فوزى فى انتظار المزيد عن عالم ensaa

غير معرف يقول...

حبيبي يا فوزي اية يا بني انت بتجيب الصور دي منين دا مفبش حد شافها قبل كدا
عموما ميرسي ليك
بجد هايل
استمر وربنا معاك
اخوك
ش

مسك الحياة يقول...

السلام عليكم والله الصور روعه وشغلكم هايل
كان نفسى اكون معاكم بس نعمل ايه
الانطوائيه الزايده بتكبت محاولاتنا للظهور
فى الأعمال المسئوله ودا افضل
ولكن اتمنى لكم التوفيق

هشام يقول...

علشان تكون ناجح اعمل اللي الناس محتاجاه مش اللي انتي عاوز تعمله واسمع اكتر مما تتكلم وعلي راي المثل لو كان الكلام من فضة يبقي السكوت من دهب

احمد جمال سلام يقول...

تسلم ايدك يا فوزى لونها متاخرة شوية
بس عمر ماكان احمد جمال يكون حاجة بدون كل الناس الجدعان اللى حوليه فى الصور الفضل يرجعلهم لانهم هما السبب فى اى نجاح
احمد جمال سلام